joi, 1 noiembrie 2012

O viata in slujba comunitatii









VLASTON ȘTEFAN ION
CANDIDAT CAMERA DEPUTAȚILOR, COLEGIUL 26, MILITARI, BUCUREȘTI
Profesor, timp de  28 de ani la Liceul Petre Poni, Militari, Bd. Preciziei nr. 18, fost Industrial  nr. 7 (1983-2010); director la același liceu (1990-2008); președintele Asociației Educație si Cercetare, EDU CER, participant la realizarea Legii Educației Naționale (2005-2012);
Membru fondator, membru în conducerea Pardidului Noua Republică, parteneră in Alianța România Dreaptă (2011-2012); numeroase articole în ziare și publicații online, apariții la radio-tv., pe teme educaționale și politice (2005-2012).
N-am fost în politică militantă până în prezent; sunt de condiție materială modestă, ca majoritatea dintre dumneavoastră; n-am avut bogății la tinerețe, iar acum n-aș avea ce face cu ele; am copii mari, la casele lor, angajați în sectorul privat și două nepoțele; De doi ani m-am pensionat;
Motivele pentru care doresc să intru în Parlament:
Să-i supraveghez pe guvernanți, să nu fure; Să încerc să construim o Românie mai bună pentru noi și ai noștri; Să lupt  pentru o viață decentă a majorității cetățenilor din Colegiul 26 și din țară; Nu va promit marea cu sarea, să constat la sfârșit că nu m-am ținut de cuvânt, așa cum fac majoritatea parlamentarilor. Dar oprirea risipei este un obiectiv realizabil; Promit doar să vă ascult păsurile cât de des va fi posibil și să le susțin la Guvern și la Parlament;
Dacă aveți încredere în mine mă puteți vota pe 9 decembrie. 
Transmiteti mesajul acesta rudelor si cunoscutilor.
Mult noroc si succes în viața personală si profesională!
VLASTON STEFAN ION   Tel. 0722.802.165;  vlaston@yahoo.com
PS: Îngăduiţi-mi să vi-l recomand pe Valeriu Todiraşcu, Prim-vicepreşedinte al Partidului Noua Republică şi candidat pentru Senat în colegiul 12 din Bucureşti (Militari-Crângaşi-Giuleşti). 
"Pentru ca răul sa triumfe în vremuri de criză, este suficient ca oamenii buni sa stea deoparte, sa nu facă nimic" (Edmund Burke)

Un comentariu: