marți, 23 octombrie 2012

DE LA PROFESOR LA PARLAMENTAR




DE LA PROFESOR LA PARLAMENTAR

VLASTON STEFAN ION

CANDIDAT CAMERA DEPUTATILOR, COLEGIUL 26, MILITARI, BUCURESTI
  
  •     Profesor, timp de  28 de ani la Liceul Petre Poni, Militari, Bd. Preciziei nr. 18, fost Industrial  nr. 7. (1983-2010)


  •     Director la acelasi liceu (1990-2008)

  •       Presedintele Asociatiei Educatie si Cercetare, EDU CER (2005-2012), participant la realizarea Legii Educației Naționale;

  •       Membru fondator, membru in conducerea Pardidului Noua Republica, partenera in Alianta Romania Dreapta. (2011-2012)

  •     Numeroase articole în ziare și publicații online, apariții la radio-tv.(2005-2012), pe teme educaționale și politice.




                    

        

  •   N-am fost în politică până în prezent;

  •       Sunt de condiție materială modestă, ca majoritatea dintre dumneavoastră;

  •      N-am avut bogății la tinerețe, iar acum n-aș avea ce face cu ele;

  •       Am copii mari, la casele lor, angajați în privat și două nepoțele;

  •      De doi ani m-am pensionat;


Motivele pentru care doresc să intru în Parlament:


  •     Să-i supraveghez pe guvernanți, să fure mai puțin sau nimic, daca se va putea;

  •       Să încerc să construim o Romanie mai bună pentru noi și ai noștri;

  •       Să lupt  pentru o viață decentă a majorității cetățenilor din Colegiul 26 și din țară;

  •       Nu va promit marea cu sarea, să constat la sfârșit că nu m-am ținut de cuvânt, așa cum fac majoritatea parlamentarilor;

  •       Promit doar să vă ascult păsurile cât de des va fi posibil și să le susțin la Guvern și la Parlament;


Dacă aveți încredere în mine mă veți putea vota pe 9 decembrie.

VLASTON STEFAN ION

ALIANȚA ROMÂNIA DREAPTĂ

Un comentariu:

  1. Sa fie-ntr-un ceas bun si bafta ! Doamne-ajuta ! Sunt cu sufletul alaturi , desi nu voi avea prilejul sa va votez , fiind in alta parte a tarii !In orice caz voi fi un votant sigur al ARD ! Si daca se confirma ce-am auzit , ca veti candida impotriva lui Becali , va doresc din toata inima SUCCES !

    RăspundețiȘtergere